fbpx

MAKSU- JA TOIMITUSEHDOT

Päivitetty 6.10.2022


MAKSUTAVAT, TIETOA MAKSAMISESTA

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Heillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä. Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, ovat he välittäneet maksusi. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassamme Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa – ja MasterCard SecureCode  -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Pivon käyttöehdot

MobilePay

Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

MobilePayn ehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley, Jousto ja AfterPay. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.


TOIMITUSEHDOT

PALVELUN TOIMITUSEHDOT

Yleiset tilaus- ja toimitusehdot

Palvelun ostaja (asiakas) ja palveluja tuottava myyjä (City-Rakentajat, y-tunnus: 2965139-2, Lehtotie 9, 01730 Vantaa) sitoutuvat noudattamaan näitä ehtoja tämän sivun kautta tehtävässä kaupassa. Myyjällä on oikeus perua kauppa, mikäli näitä ehtoja tai muita sivuilla esitettyjä tapauskohtaisia erityisehtoja on rikottu. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 16.12.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun teet tilauksen verkkokaupastamme.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Palvelun tarjoaja on yhteydessä asiakkaaseen tilauksen saavuttua, jotta voidaan sopia tarkka aika palvelun suorittamiselle. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Palvelun erityiset ehdot ja vastuurajoitus

Palvelun toteuttaa City-Rakentajat. Palveluita voivat ostaa vain yritysasiakkaat ja täysi-ikäiset yksityishenkilöt Suomessa. Asiakkaan tulee antaa palvelua tilattaessa oikeat ja täydelliset yhteystiedot.

Asiakasta ohjeistetaan kirjallisesti kulloisenkin asennustyön suorittamiseen liittyvistä esivalmisteluista, muun muassa pyydämme kohdetiedot myös valokuvin tilausjärjestelmämme kautta.

Asennuksen tilaajan vastuulla on lukea asennuksen tuotekortin toimitussisältö, ja varmistaa, että tuote soveltuu asennettavaksi kohteeseen ja on asennettavissa.

Asiakkaan vastuulla on:

  • Tarkistaa, että vastaanotettu tuote on oikea eikä siinä ole kuljetusvaurioita.
  •  Varmistaa, tarvitseeko asennettavan tuotteen kohdalla perusasennukseen kuulumattomia lisätöitä. Nämä asiakas voi tilata asentajalta suoraan, kun asennusajankohdasta sovitaan ja kohteen lisätyötarpeet kartoitetaan.
  • Lukea ja toimia sen mukaan, mitä jokaisen verkkokauppaatuotteen kohdalla on kirjattu kohdassa ”asennuksen tilaajan velvollisuudet ja vastuut”.
  • Varmistaa ja informoida yritystä, jos asentaja tarvitsee kohteessa telineitä palvelun suorittamista varten.
  • Suojata pinnat ja huonekalut ennen palvelun suorittamista sen välittömästä läheisyydestä. Tarkemmat esivalmistelut ohjeistetaan asiakkaalle kirjallisesti. 

Mikäli asennuspalvelun asentaja toteaa kohteessa, että tuote ei sovellu kohteeseen asennettavaksi tai sitä ei voida asentaa asennuspalvelun toimitussisällön mukaisesti, veloitetaan asiakkaalta käynnistä verkkokaupassa kyseisen tuotteen kohdalla ”mahdolliset lisätyöt” tai ”asennuksen tilaajan velvollisuudet ja vastuut” kohdissa ilmoitettu summa (€). 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen, siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen tai asiakastyytyväisyyden kartoittamiseen, ellei erikseen toisin mainita. Palveluntarjoajalla on lisäksi oikeus käsitellä tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia, kuten suoramarkkinointia varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti.

Asiakkaan tilatessa verkkokaupasta hänen edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja sopimusehtoihin.

Toimitustapa

Palvelu toteutetaan sovittuna ajankohtana ja sovitulla tavalla palveluntarjoajan toimesta. Asiakas vastaa siitä, että asentajallamme on pääsy suorittamaan palvelu tilattuun kohteeseen ja asentajallamme on tilaa työskennellä kohteessa.

Palvelun suorittamisen siirtäminen

Palvelun suorittamista voi siirtää 24 tuntia ennen sovittua aikaa sähköpostitse tulevan tilausvahvistuksen ohjeiden mukaisesti. Akuuteissa sairastapauksissa ajan voi siirtää vielä asennuspäivän aamuna klo 8 mennessä. Ota tällöin yhteyttä tilausjärjestelmän kautta tai sähköpostitse. Peruuttamattomia aikoja ei voi jälkikäteen siirtää eikä niistä maksettua hintaa palauteta.  

Peruutusehdot

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa toimeksianto 14 päivän kuluessa siitä, kun palvelu on tilattu. Halutessaan käyttää tätä peruuttamisoikeutta asiakkaan on ilmoitettava siitä sähköpostilla info@cira.fi tai puhelimitse 044 720 1980.

Palvelun suorittamista voi siirtää 24 tuntia ennen varattua aikaa sähköpostitse tulevan tilausvahvistuksen ohjeiden mukaisesti.

Palveluntarjoajalla on oikeus laskuttaa kohtuullinen korvaus ennen peruuttamisilmoituksen tekemistä suoritetusta palvelusta, jos palvelu on asiakkaan nimenomaisesta pyynnöstä aloitettu peruuttamisaikana. Asiakkaalla ei ole peruuttamisoikeutta, jos toimeksianto on ehditty suorittaa kokonaan.

Mikäli asiakas ei ota palvelua vastaan sopimuksen mukaisena aikana, eikä palvelua ole toimitusehtojen mukaisesti peruutettu tai asiakas on luopunut peruutusoikeudestaan, ei palvelusta perittyä hintaa palauteta. Peruuttamistilanteessa palveluntarjoaja palauttaa palautettavan summan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saatuaan. Maksu palautetaan samaa maksutapaa käyttäen kuin alkuperäinen suoritus tai tilisiirrolla.

Reklamaatiot

Reklamaatiotapauksissa ota yhteyttä palveluntarjoajaan mahdollisimman nopeasti.

Riitojen ratkaisu

Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttaja-asiakkaan on suositeltavaa olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan. Palvelusopimukseen sovelletaan Suomen lakia.


TUOTTEET

Cira.fi on verkkokauppa, jossa asennusten ja tuotteiden myyjänä on City-rakentajat Oy (y-tunnus 2965139-2). Asiakkaiden ja Cira.fiin välisessä kauppasopimuksessa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja muilta osin kuluttaja-asiakkaiden kanssa Suomen kuluttajalainsäädäntöä ja yritysasiakkaiden kanssa Suomen kauppalakia.

Cira.fi ei vastaa sellaisesta tuotteen virheellisyydestä, toimituksen viivästymisestä tai muusta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu Cira.fiin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (ylivoimainen este). Tällaisessakin tilanteessa Cira.fi pyrkii palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla ja ilmoittaa asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.

Cira.fi:lla on oikeus päivittää näitä ehtoja harkintansa mukaan ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja. Kulloinkin voimassa olevat ehdot ovat luettavissa Cira.fi-sivustolla.

Riitojen ratkaisu

Mikäli osapuolten välille syntyy kaupasta tai näistä sopimusehdoista erimielisyyttä, osapuolet pyrkivät ratkaisemaan erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sovinnolliseen neuvottelutulokseen, erimielisyys ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomessa. Kuluttaja-asiakas voi kuitenkin viedä riidan kotipaikkansa yleisen alioikeuden tai kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asian saattamiseksi vireille kuluttajariita-lautakuntaan, tulee kuluttaja-asiakkaan ottaa yhteys kuluttajaneuvontaan.

Tuotteen tilaaminen

Asiakkaan tulee tutustua huolellisesti tuotteiden tuotetietoihin ennen tilaamista. Kaikki tuotteeseen liittyvät tiedot löytyvät verkkokaupasta tuotteen tuotekortilta. Cira.fi varaa oikeuden rajoittaa tarjoustuotteiden asiakaskohtaista ostomäärää.

Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas lähettää tilauksen verkkokaupasta. Asiakasta kehotetaan tarkistamaan tilauksensa sisältö huolellisesti ennen tilauksen vahvistamista, sopimusehtojen hyväksymistä ja maksamista. Asiakas ymmärtää ja hyväksyy, että tilaukseen liittyy maksuvelvollisuus. Tilauksen voi tehdä myös myyntipalvelun kautta. Tässä tapauksessa myyjä kirjaa tilattavat tuotteet suoraan järjestelmään ja maksu suoritetaan myyjän ja asiakkaan sopimalla maksutavalla (laskulla tai Zettlen maksulinkillä.) Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas hyväksyy myyjän esittämät tuotteet ja hinnat.

Cira.fi lähettää asiakkaalle tilausvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan velvollisuutena on tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa sisällöltään tilausta. Cira.fi:lla on oikeus olla hyväksymättä tilausta. Cira.fi saattaa olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi sen vuoksi, ettei tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ole enää saatavilla.

Asioidessaan Cira.fi asiakkaan tulee aina antaa itsestään oikeat ja täydelliset tiedot. Vaadittavia tietoja ovat nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero, postiosoite sekä erikseen toimitusosoite, mikäli tuotteet toimitetaan eri osoitteeseen. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Jos verkkokaupassa ilmoitetussa hinnassa on ollut virhe, ei hinta sido Cira.fi:ta. Selvissä hintavirhetapauksissa Cira.fi voi vedota erehdykseen, mikäli kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Cira.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ilmeisissä tuote- tai hintavirhetapauksissa. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimitus- ja käsittelykuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen sekä välittömästi tilauksen yhteydessä että tilauksesta asiakkaalle lähetettävässä tilausvahvistuksessa.

Cira.fi voi toisinaan tarjota asiakkaidensa käyttöön erilaisia alennuskoodeja. Alennuskoodeilla saa lähtökohtaisesti alennuksen vain tuotteista, ei toimituskuluista. Alennuskoodeihin voi liittyä tuotekohtaisia rajoituksia. Asiakas voi pääsääntöisesti käyttää samaa alennuskoodia vain kerran. Alennuksen saamiseksi alennuskoodin tulee olla voimassa tilauksen tekohetkellä ja se tulee rekisteröidä tilauksen yhteydessä. Alennusta ei voi aktivoida tilaukseen jälkikäteen. Yhteen tilaukseen voi käyttää vain yhden alennuskoodin. Jos tuotteita palautetaan, alennuskoodin ehtojen täyttymisedellytykset tarkistetaan.

Tilaus maksetaan kokonaisuudessaan tilausprosessin lopussa käytettävissä olevilla maksutavoilla. Maksutapahtuman tultua hyväksytyksi asiakkaan tilaus lähtee verkkokaupasta Cira.fiin käsittelyvaiheeseen. Maksun välittämisessä käytetään SSL-salattua tietoliikenneyhteyttä, jolloin maksaminen ja asiakkaan tiedot on suojattu alalla yleisesti tietoturvalliseksi katsotulla tavalla.

Mikäli asiakkaalla ei ole käytettävissään mitään ilmoitetuista maksutavoista, on asiakkaan mahdollista tehdä tilaus Cira.fiin myyntipalvelun kautta sähköpostilla tai puhelimitse. Tällöin myyntipalvelu kirjaa tilauksen järjestelmään ja lähettää ennakkolaskun asiakkaan sähköpostiosoitteeseen. Maksamalla laskun asiakas vahvistaa tilauksensa ja hyväksyy sen sisällön. Tilauksen käsittely siirtyy eteenpäin, kun suoritus on tullut Cira.fiin tilille.

Tuotteiden saatavuus ja toimituksen viivästyminen

Cira.fi pyrkii siihen, että saatavilla olevista tuotteista olisi verkkokaupassa ajantasaiset ja oikeat tiedot, mutta ei kuitenkaan aina voi taata tietojen virheettömyyttä, eikä myytävien tuotteiden saatavuutta tai riittävyyttä. Tiettyjä tuotteita valmistetaan vain kausiluontoisesti tai rajallinen määrä, tai tuote saattaa muutoin olla tilapäisesti loppuunmyyty.

Mikäli kyseessä on ennakkomyyntituote, saattaa toimitusajankohta olla useamman kuukauden päästä tilauksesta. Ennakkomyyntituotteen arvioitu toimitusajankohta ilmoitetaan tuotekortilla.

Jos tuotteiden toimittaminen viivästyy arvioidusta ajankohdasta, Cira.fiin tavarantoimittaja pyrkii ilmoittamaan viivästyksestä asiakkaalle käyttäen asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja ja antamaan asiakkaalle uuden arvion tuotteen toimitusajankohdasta. Asiakkaan katsotaan hyväksyneen uuden arvion toimitusajankohdaksi, mikäli asiakas ei viivytyksettä ilmoituksen saatuaan vaadi tilauksen purkamista toimituksen viivästymisen johdosta. Mikäli tilauksen tekemisen jälkeen käy ilmi, että tilattu tuote on loppunut tilapäisesti tai pysyvästi, Cira.fiin tavarantoimittaja ilmoittaa tästä mahdollisimman pian asiakkaalle. Mikäli tilattua tuotetta ei ole lainkaan saatavilla, Cira.fi hyvittää asiakkaalle tilatusta tuotteesta jo maksetun hinnan täysimääräisesti, ja kaupan katsotaan purkautuneen kyseisen tuotteen osalta.

Cira.fi:sta tilatut tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti suoraan tavarantoimittajien varastoilta ja tehtailta. Cira.fi ei vastaa toimitusten viivästymisestä tai kaupan purkautumisesta mahdollisesti aiheutuneista vahingoista. Kuluttaja-asiakkailla on kuitenkin oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästymisestä johtuviin kuluttajansuojalain mukaisiin oikeuksiinsa. Cira.fi ei vastaa viivästyksestä, jos toimitus viivästyy tai tilausta ei voida lainkaan toimittaa asiakkaasta johtuvasta syystä (esim. asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot).

Toimitus

Cira.fi toimittaa tuotteita Manner-Suomessa oleviin toimitusosoitteisiin, pois lukien poste restante -osoitteet. Tuotteiden arvioitu toimitusaika ja -tapa ovat tuotekohtaisia ja ilmoitetaan tuotekortilla. Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohdeosoitteeseen, mutta toimitukseen ei kuulu esimerkiksi tuotteen siirtämistä rakennuksen yläkertaan tai sisään kantoa. Suuret tuotteet toimitetaan jakeluauton viereen paikkaan, johon kunkin tuotetyypin kuljettamiseen tarvittavalla kuljetuskalustolla (täysperävaunusta pakettiautoon) pääsee. Kuljetusyritys ottaa yhteyttä ennen toimitusta. Noutopaikkaan (Posti tai Matkahuolto) toimitettavista tuotteista asiakas saa sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa. Tilauksen sisältäessä eri valmistajien tuotteita, ne toimitetaan erikseen.

Noutopaikasta lunastamattomat paketit ja paketit, joiden vastaanottamisesta asiakas on kieltäytynyt, palautuvat Cira.fi:hin tai tavarantoimittajalle. Tällöin Cira.fi on oikeutettu perimään asiakkaalta tuotteen palautumisesta aiheutuneet kulut.

Cira.fi:sta tilattujen, asiakkaalle kuljetettavien tavaroiden vahingoittumisesta tai katoamisesta kuljetuksen aikana vastaa Cira.fi.

Mikäli asiakas haluaa tilata tuotteita Ahvenanmaalle, saaristoalueille tai ulkomaille, hän voi ottaa yhteyttä osoitteeseen info@Cira.fi. Myyntihenkilökunta selvittää, onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia. Toimituksen ehdoista sovitaan tällöin erikseen.

Tuotteiden tarkastaminen, reklamaatiot ja virhevastuu sekä takuu

Tuotteen tarkastaminen ja kuljetusvaurio

Kun asiakas on vastaanottanut toimituksen, tulee hänen viivytyksettä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Mikäli tuote toimitetaan suoraan asiakkaalle kuljetusliikkeen toimesta kannattaa tavaran saapuessa olla kotona. Asiakkaan tulee tavaraa vastaanottaessaan tarkistaa, että toimitus on sen mukana toimitettavan kuljetusasiakirjan (rahtikirja/lähete) mukainen ja vahingoittumaton.

Jos asiakas havaitsee kuljetusvaurion, tulee hänen tehdä siitä merkintä kuljetusasiakirjaan. Ilman mitään merkintää kuljetusasiakirjassa vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle. Lisäksi asiakkaan tulee viivytyksettä virheen havaittuaan tehdä reklamaatio Cira.fi asiakaspalveluun info@cira.fi.

Reklamaatiot ja virhevastuu

Jos asiakas havaitsee tuotteen olevan virheellinen tai rikki, tulee tuotteesta tehdä viivytyksettä reklamaatio asiakaspalveluun. Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta. Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen (kuitti/tilausvahvistus) reklamaation yhteydessä. Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Myymälähenkilöstö ei käsittele muita kuin myymälästä mukaan ostettujen tuotteiden reklamaatioita.

Mikäli tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, Cira.fi:lla on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. Cira.fi vastaa tuotteen virheestä lakisääteisen virhevastuun mukaisesti yksin tai yhdessä tuotteen valmistajan kanssa. Yritysasiakkaiden osalta Cira.fi ei vastaa tuotteen ja/tai palvelun aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä.

Cira.fiin vastuu ei kata tuotteen vioittumista toimituksen jälkeen, tuotteen normaalia kulumista eikä tuotteen käyttöohjeiden ja hoito-ohjeiden vastaisesta käytöstä, huollosta tai muun kuin Cira.fiin tekemien korjaustoimenpiteiden johdosta aiheutunutta vioittumista.

Takuu

Cira.fi ei myönnä tuotteille erillistä takuuta. Tuotteiden mahdollinen takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Asiakas on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta.

Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. Cira.fi:sta tilattujen tuotteiden takuutodistuksena toimii tilauksen yhteydessä saatu tilausvahvistus. Asiakkaan tulee säilyttää takuutodistus koko takuuajan.

Osa Cira.fiissa myynnissä olevista tuotteista edellyttää luvat omaavan ammattilaisen tekemää asennusta. Esimerkiksi suuri osa sähkötarvikkeista ovat sellaisia, jotka saa asentaa vain rekisteröity sähköalan ammattilainen. Sähköasennuksista löytyy lisätietoa Tukesin sivuilta, mistä löytyy myös urakoitsijarekisteri.

Tilauksen palauttaminen sekä hyvitys

Tässä kohdassa esitetyt ehdot koskevat ainoastaan kuluttaja-asiakkaita. Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta.

Palautusoikeus (peruutusoikeus)

Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain perusteella oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa verkkokaupassa tai myyntipalvelussa tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen (tai useassa erässä toimitetun tilauksen osalta viimeisen tuote-erän) vastaanottamisesta eli palautusoikeus. Kun asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se muuttumattomana siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran.

Cira.fiin tuotteiden palautusoikeus on 30 vuorokautta, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Palautus voi tulla kyseeseen vain, jos tuote on jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön. Jos palautettua tuotetta käytetty, on Cira.fiilla oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Palautetut tuotteet eivät saa olla mm. vahingoittuneita, likaantuneita, muutettuja tai kuluneita. Palautusoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas palauttaa tuotteen ohjeiden mukaisesti postilla tai lähettää ilmoituksensa palautusoikeuden käytöstä ennen 30 vuorokauden palautusajan päättymistä. 

Palautusilmoituksen voi tehdä Cira.fii:lle yhteydenottolomakkeella tai vapaamuotoisesti sähköpostitse osoitteeseen info@Cira.fi. Viestistä tulee selkeästi ilmetä, että tarkoitus on palauttaa tuote ja sisältää asiakkaan nimi, tilausnumero sekä yhteystiedot mukaan lukien sähköpostiosoite, ja se tulee otsikoida nimellä ”palautusilmoitus”. Cira.fi vahvistaa palautusilmoituksen vastaanottamisen sähköpostitse.

Asiakkaan tulee viipymättä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä palauttaa tuote alkuperäisessä myyntipakkauksessaan huolellisesti pakattuna ilman ylimääräisiä merkintöjä. Palautettavan tuotteen mukana tulee palauttaa kaikki tuotteeseen liittyvät osat, lisävarusteet ja käyttöohjeet. Tuotteiden etikettien ym. merkintöjen tulee olla ehjinä paikallaan. Kaikki palautettavan tuotteen mukana toimitetut kaupanpäälliset tulee myös palauttaa.

Kaikissa palautuksissa tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluun palautusohjeiden saamiseksi. Asiakkaan tulee pyytää ja säilyttää palautuksen osoittava lähetyskuitti sekä seurantatunnus. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu katoamisesta asiakkaalla. Cira.fiilla on oikeus veloittaa asiakkaalta palautuksesta aiheutuvat kustannukset, jotka voivat tuotteesta ja osoitteesta riippuen olla huomattavat. Kun kyseessä on tuote, jonka kuljetukseen tarvitaan esim. nosturia ja/tai kuorma-autoa, vaihtelevat kuljetusmaksut suuresti riippuen esim. osoitteesta, kuljetusten saatavuudesta ja tieyhteyksistä. Tämän vuoksi Cira.fi ei pysty nettisivuillaan antamaan tuotteille mahdollisen palautuskuljetuksen kustannusta. Asiakas voi tiedustella arviota palautuskustannuksista etukäteen info@cira.fi.

Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote voidaan jättää suoraan ja sellaisenaan Postin kuljetettavaksi palautusohjeiden mukaisesti. Muussa tapauksessa Cira.fiilla on oikeus veloittaa asiakkaalta palautuksesta aiheutuvat kustannukset, jotka voivat tuotteesta ja osoitteesta riippuen olla huomattavat. Kun kyseessä on tuote, jonka kuljetukseen tarvitaan esim. nosturia ja/tai kuorma-autoa, vaihtelevat kuljetusmaksut suuresti riippuen esim. osoitteesta, kuljetusten saatavuudesta ja tieyhteyksistä. Tämän vuoksi Cira.fi ei pysty nettisivuillaan antamaan tuotteille mahdollisen palautuskuljetuksen kustannusta. Asiakas voi tiedustella arviota palautuskustannuksista etukäteen asiakaspalvelusta.

Jos palautetulla tuotteella ei ole palautusoikeutta (palautus tehdään määräajan jälkeen tai se ei ole jälleenmyyntikelpoinen), Cira.fi lähettää tuotteen takaisin asiakkaalle asiakkaan kustannuksella.

Tuotteen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta tuotetta ei peruuta tilausta tai merkitse palautusoikeuden käyttöä. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta. Mikäli tuote on rikki tai viallinen, tai toimitettu tuote on väärä, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sopiakseen tuotteen korjaamisesta, korvaamisesta tai palauttamisesta.

Cira.fi ei tarjoa erillistä vaihto-oikeutta. Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tilaamansa tuotteen, käsitellään tämä uutena tilauksena.

Palautusoikeuden rajoitukset

Osalla tuotteista on rajoitettu palautusoikeus. Cira.fi ei ota palautuksena vastaan asiakkaan omien mittojen mukaan valmistettuja tai muuten asiakasta varten räätälöityjä tuotteita. Samoin määrämittaan katkaistuja tai leikattuja tuotteita, kuten METRI-yksikköisiä sähkökaapeleita tms. eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Huomaa myös, että asennettu tuote on hyväksytty tuote. Hygieniatuotteilla palautusoikeus päättyy, mikäli myyntipakkaus avataan. Nämä rajoitukset perustuvat kuluttajansuojalakiin (luku 6, 16. §). Lisäksi suoraan myymälästä ostetuilla poistotuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Hyvitys

Cira.fi hyvittää asiakkaalle palautettujen tuotteiden arvon (mahdollisilla palautuskustannuksilla vähennettynä) sitä maksutapaa käyttäen, jolla asiakas on maksanut tuotteen. Maksunpalautukset suoritetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun Cira.fi on vastaanottanut palautettavan tuotteen. Asiakkaalle ei aiheudu kustannuksia maksusuoritusten palauttamisesta. Asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut.

Henkilötietojen käsittely ja evästeet

Cira.fi käsittelee asiakkaiden henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan henkilötietolainsäädännön sallimalla ja velvoittamalla tavalla. Tutustu tietosuojaselosteeseen.

Cira.fi verkkokauppa käyttää evästeitä.


TUOTE + ASENNUS -PAKETTITUOTTEET

CIRA City-Rakentajat ei vastaa toimituksen viivästymisestä, sopimusrikkomuksesta tai sellaisesta tuotteen virheellisyydestä, joka johtuu City-Rakentajien vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (ylivoimainen este). Tällaisessa tilanteessa pyrimme palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla ja ilmoittamaan asiakkaalle ilmaantuneesta esteestä viivytyksettä. City-Rakentajilla on oikeus päivittää ehtoja harkintansa mukaan ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja. Voimassa olevat ehdot ovat luettavissa sivustoillamme www.cira.fi.

Tuote + asennus -pakettituotteen tilaaminen

Asiakkaan tulee tutustua huolellisesti tuotteiden tuotetietoihin ennen tilaamista. City-Rakentajat varaa oikeuden rajoittaa tarjoustuotteiden asiakaskohtaista ostomäärää. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas tekee tilauksen verkkokaupastamme. Asiakas tarkistaa tilauksensa sisällön huolellisesti ennen tilauksen vahvistamista, sopimusehtojen hyväksymistä ja maksamista. Asiakas ymmärtää ja hyväksyy, että tilaukseen liittyy maksuvelvollisuus. Asiakkaalle lähetetään tilausvahvistus asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen, ja asiakkaan tulee tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa sisällöltään tilausta. City-Rakentajilla on oikeus olla hyväksymättä tilausta esimerkiksi syystä, ettei tuotetta ole enää saatavilla.

Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja asioidessaan City-Rakentajien verkkokaupassa asiakkaan tulee antaa itsestään oikeat ja täydelliset tiedot. Vaadittavia tietoja ovat nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero, postiosoite sekä erikseen toimitusosoite, mikäli tilatun tuotteen asennus suoritetaan eri osoitteeseen.

Tuote + asennus -pakettituote on mahdollista ostaa myös erikseen. Tässä tapauksessa tuotteen hinta on löydettävissä kyseisen tuotteen tuoterkortilta. Asiakas maksaa myös tuotteen tomituksen. Jos asiakas haluaa ostaa vain tuotteen, on hänen oltava yhteydessä info@cira.fi. 

Hinnat ja maksaminen

Tuote ja asennus -pakettituotehinnat ovat voimassa toistaiseksi tai erikseen ilmoitetun ajan. Tilattu pakettituote veloitetaan tilaushetkellä voimassa olevan, ostoskorista ja tilausvahvistuksesta ilmenevän hinnan perusteella. Jos verkkokaupassa ilmoitetussa hinnassa on ollut virhe, ei hinta sido City-Rakentajia. City-Rakentajat voi vedota erehdykseen tapauksissa, kuten selvät hintavirhetapaukset, mikäli kyseessä on ollut ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo. Pidätämme oikeuden tilauksen perumiseen ilmeisissä tuote- tai hintavirhetapauksissa. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tuote ja asennus -pakettituotteiden hinnat sisältävät toimitus- ja käsittelykulut.

City-Rakentajat voi ajoittain tarjota asiakkaidensa käyttöön erilaisia alennuskoodeja. Alennuskoodeilla saa lähtökohtaisesti alennuksen vain sille osoitetusta tuotteesta. Alennuskoodeihin voi liittyä tuotekohtaisia rajoituksia ja asiakas voi pääsääntöisesti käyttää samaa alennuskoodia vain kerran. Alennuksen saamiseksi alennuskoodin tulee olla voimassa tilauksen tekohetkellä ja se tulee rekisteröidä tilauksen yhteydessä. Alennusta ei voi aktivoida tilaukseen jälkikäteen, ja yhteen tilaukseen voi käyttää vain yhden alennuskoodin. Jos tuotteita palautetaan, alennuskoodin ehtojen täyttymisedellytykset tarkistetaan.

Tuotteiden saatavuus ja toimituksen viivästyminen

City-Rakentajat pyrkii siihen, että saatavilla olevista tuotteista olisi verkkokaupassa ajantasaiset ja oikeat tiedot. Emme kuitenkaan aina voi taata tietojen virheettömyyttä, eikä myytävien tuotteiden saatavuutta tai riittävyyttä. Mikäli kyseessä on ennakkomyyntituote, saattaa toimitusajankohta olla useamman kuukauden päästä tilauksesta. Ennakkomyyntituotteen arvioitu toimitusajankohta ilmoitetaan tuotekortilla.

Jos tuote ja asennus -pakettituotteen toimittaminen viivästyy arvioidusta ajankohdasta, pyrimme ilmoittamaan tästä viivästyksestä asiakkaalle käyttäen asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja ja antamaan arvion uudesta toimitusajankohdasta. Asiakkaan katsotaan hyväksyneen uuden arvion toimitusajankohdaksi, mikäli ilmoituksen saatuaan asiakas ei viivytyksettä vaadi tilauksen purkamista toimituksen viivästymisen johdosta. Mikäli tilauksen tekemisen jälkeen käy ilmi, että asennettava tuote on loppunut tilapäisesti tai pysyvästi, ilmoitamme tästä mahdollisimman pian asiakkaalle. Mikäli tilattua asennettavaa tuotetta ei ole lainkaan saatavilla, hyvittämme asiakkaalle tilatusta tuotteesta jo maksetun hinnan täysimääräisesti, ja kaupan katsotaan purkautuneen kyseisen tuotteen ja sen asennuksen osalta.

City-Rakentajien verkkokaupasta tilattu asennettava tuote tuodaan mukana asennustehtävälle. Emme vastaa kaupan purkautumisesta mahdollisesti aiheutuneista vahingoista. Emme vastaa viivästyksestä, jos tuotteen toimitus viivästyy City-Rakentajista johtumattomista syistä tai tilausta ei voida lainkaan toimittaa asiakkaasta johtuvasta syystä, kuten tilanteessa, että asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot.

Toimitus

Tuote + asennus -pakettituotteiden toimitus ja palvelualue on Uusimaa, Kanta-Häme ja Päijät-Häme. Tilattu tuote tuodaan mukana asennustehtävälle. Asennusaika sovitaan asiakkaan kanssa tuotteiden toimitusaika huomioiden. Asentajamme hoitavat tuotteiden sisään kannon, mutta asiakkaan vastuulla on lukea tuotekortti huolellisesti ennen tilausta ja toteuttaa asiakkaan vastuut ennen asentajan tuloa. Tällaisia voivat olla esimerkiksi alkuvalmistelut, jotta asentaja pääsee kantamaan ja asentamaan tuotteen esteettömästi. 

City-Rakentajien verkkokaupasta tilattujen, asiakkaalle kuljetettavien tuotteiden vahingoittumisesta kuljetuksen aikana vastaa City-Rakentajat. Mikäli asiakas haluaa tilata pakettituotteita, kun sille määritetyille palvelualueelle, asiakas voi ottaa yhteyttä osoitteeseen info@cira.fi.  Selvitämme, onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia. Toimituksen ehdoista sovitaan tällöin erikseen.

Tuotteiden tarkastaminen, reklamaatiot ja virhevastuu sekä takuu

Tuotteen tarkastaminen ja kuljetusvaurio

Asiakas on velvollinen tarkastamaan tuotteen, kun asentaja tulee asennustehtävälle. Asiakas tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Jos asiakas havaitsee kuljetusvaurion, tulee hänen tuoda se asentajan tietoisuuteen ennen asennusta ja tehdä reklamaatio asennuspöytäkirjaan.  Kun asiakas on kuitannut tuotteen tarkastuksen ja vastaanoton asennuspöytäkirjaan, vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle. 

Reklamaatiot ja virhevastuu

Jos asiakas havaitsee tuotteen olevan virheellinen tai rikki, tulee tuotteesta tehdä viivytyksettä reklamaatio asiakaspalveluun. Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus ilmoittaa virheestä kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta. Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen (kuitti/tilausvahvistus) reklamaation yhteydessä. Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. 

Mikäli tuotteessa vahvistetaan olevan virhe, City-Rakentajille on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote. City-Rakentajat vastaa tuotteen virheestä lakisääteisen virhevastuun mukaisesti yksin tai yhdessä tuotteen valmistajan kanssa. Yritysasiakkaiden osalta City-Rakentajat ei vastaa tuotteen ja / tai palvelun aiheuttamasta välittömästä tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä. City-Rakentajien vastuu ei kata tuotteen vioittumista toimituksen jälkeen. Emme vastaa tuotteen normaalia kulumista emmekä tuotteen käyttöohjeiden ja hoito-ohjeiden vastaisesta käytöstä, huollosta tai muun kuin City-Rakentajien tekemien korjaustoimenpiteiden johdosta aiheutunutta vioittumista.

Takuu

City-Rakentajat ei myönnä tuotteille erillistä takuuta. Tuotteiden mahdollinen takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. City-Rakentajat myöntää asennukselle 12 kk takuun. Asiakas on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuuehdot löytyvät käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. City-Rakentajien verkkokaupasta tilattujen tuotteiden takuutodistuksena toimii tilauksen yhteydessä saatu tilausvahvistus. Asiakkaan tulee säilyttää takuutodistus koko takuuajan.

Tilauksen palauttaminen sekä hyvitys

Tässä kohdassa esitetyt ehdot koskevat ainoastaan kuluttaja-asiakkaita. Yritysasiakkailla ei ole palautusoikeutta.

Palautusoikeus (peruutusoikeus)

Kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain perusteella oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa verkkokaupassa tekemänsä tilaus 14 päivän kuluessa tuotteen (tai useassa erässä toimitetun tilauksen osalta viimeisen tuote-erän) vastaanottamisesta eli palautusoikeus.

Kun asiakas on vastaanottanut tuotteen, hänen on pidettävä se muuttumattomana siihen saakka, kunnes hän on päättänyt pitää tavaran. City-Rakentajien tuotteiden palautusoikeus on 30 vuorokautta. Palautusoikeus lasketaan tuotteen vastaanottamisesta. Palautus tulee kyseeseen vain, jos tuote on jälleenmyyntikelpoinen ja virheetön. Jos palautettua tuotetta käytetty, on City-Rakentajilla oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Palautetut tuotteet eivät saa olla mm. vahingoittuneita, likaantuneita, muutettuja tai kuluneita.

Palautusoikeuden määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas palauttaa tuotteen ohjeiden mukaisesti postilla tai lähettää ilmoituksensa palautusoikeuden käytöstä ennen 30 vuorokauden palautusajan päättymistä. Palautusilmoituksen voi tehdä City-Rakentajille yhteydenottolomakkeella tai vapaamuotoisesti info@cira.fi. Viestistä tulee selkeästi ilmetä, että tarkoituksena on palauttaa tuote. Asiakkaan tulee myös ilmoittaa nimensä, tilausnumero sekä yhteystiedot, myös sähköpostiosoite. Ilmoitus otsikoidaan nimellä ”palautusilmoitus”. Vahvistamme palautusilmoituksen vastaanottamisen sähköpostitse.

Asiakkaan tulee viipymättä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa palautusilmoituksen tekemisestä palauttaa tuote alkuperäisessä myyntipakkauksessaan huolellisesti pakattuna ilman ylimääräisiä merkintöjä. Palautettavan tuotteen mukana tulee palauttaa kaikki tuotteeseen liittyvät osat, lisävarusteet ja käyttöohjeet. Tuotteiden etikettien ym. merkintöjen tulee olla ehjinä paikallaan. Kaikki palautettavan tuotteen mukana toimitetut kaupanpäälliset tulee myös palauttaa.

Jos palautettava lähetys on kooltaan enintään 60 x 60 x 100 cm ja painaa alle 25 kg, voidaan se palauttaa palautusohjeiden mukaisesti Postin kautta. Tätä suuremmissa palautuksissa tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluumme palautusohjeiden saamiseksi. Asiakkaan tulee pyytää ja säilyttää palautuksen osoittava lähetyskuitti sekä seurantatunnus. Mikäli palautettu tuote katoaa matkalla, eikä kuittia ole, on vastuu katoamisesta asiakkaalla.

Tuotteen palauttaminen on asiakkaalle maksutonta, mikäli tuote voidaan jättää suoraan ja sellaisenaan Postin kuljetettavaksi palautusohjeiden mukaisesti. Muussa tapauksessa City-Rakentajilla on oikeus veloittaa asiakkaalta palautuksesta aiheutuvat kustannukset, jotka voivat tuotteesta ja osoitteesta riippuen olla huomattavat. Kun kyseessä on tuote, jonka kuljetukseen tarvitaan esim. nosturia ja/tai kuorma-autoa, vaihtelevat kuljetusmaksut suuresti riippuen esim. osoitteesta, kuljetusten saatavuudesta ja tieyhteyksistä. Tämän vuoksi emme ei pysty verkkosivuillamme antamaan tuotteille mahdollisen palautuskuljetuksen kustannusta. Asiakas voi tiedustella arviota palautuskustannuksista etukäteen asiakaspalvelusta.

Jos palautetulla tuotteella ei ole palautusoikeutta (palautus tehdään määräajan jälkeen tai se ei ole jälleenmyyntikelpoinen), City-Rakentajat lähettää tuotteen takaisin asiakkaalle asiakkaan kustannuksella.

Tuotteen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta tuotetta ei peruuta tilausta tai merkitse palautusoikeuden käyttöä. Mahdolliset noutamatta jättämisestä aiheutuvat palautuskustannukset peritään asiakkaalta. Mikäli tuote on rikki tai viallinen, tai toimitettu tuote on väärä, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sopiakseen tuotteen korjaamisesta, korvaamisesta tai palauttamisesta.

City-Rakentajat ei tarjoa erillistä vaihto-oikeutta. Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tilaamansa tuotteen, käsitellään tämä uutena tilauksena.

Palautusoikeuden rajoitukset

Osalla tuotteista on rajoitettu palautusoikeus. City-Rakentajat ei ota palautuksena vastaan asiakkaan omien mittojen mukaan valmistettuja tai muuten asiakasta varten räätälöityjä tuotteita. Samoin määrämittaan katkaistuja tai leikattuja tuotteita, kuten METRI-yksikköisiä sähkökaapeleita tms. eivät kuulu palautusoikeuden piiriin. Huomaa myös, että asennettu tuote on hyväksytty tuote. 

Hyvitys

City-Rakentajat hyvittää asiakkaalle palautettujen tuotteiden arvon (mahdollisilla palautuskustannuksilla vähennettynä) sitä maksutapaa käyttäen, jolla asiakas on maksanut tuotteen. Maksunpalautukset suoritetaan 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottanut palautettavan tuotteen. Asiakkaalle ei aiheudu kustannuksia maksusuoritusten palauttamisesta. Asiakkaalle hyvitetään tuotteesta asiakkaan maksama hinta, vaikka tuotteen hinta olisi myöhemmin muuttunut.